#include <mega8.h> #include <delay.h> #include <stdio.h> // Інціалізація підключення дисплея #asm .equ __lcd_port=0x18 ; PORTB #endasm #include <lcd.h> unsigned int temp = 32000;//змінна яку будемо виводити unsigned char string[20];//масив знаків для виводу на дисплей bit p=0; //Для зміни рядків void main(void) { lcd_init(16);//Ініціалізуємо дисплей lcd_clear();// Очищаємо дисплей lcd_gotoxy(0,0);// Ставим курсор на 0 знак та 0 стрічку lcd_putsf("LCD test");//Вивод повідомлення на нульову стрічку (першу) lcd_gotoxy(0,1); //Перехід курсора на першу стрічку lcd_putsf("CHISLO...");//Вивод інформаційного повідомлення на першу стрічку(другу) lcd_gotoxy(10,1); // Вивід символів... lcd_putchar('A'); lcd_gotoxy(12,1); lcd_putchar(0x41); delay_ms(3000); //Висить заставка lcd_clear(); // Очищаємо дисплей while (1) { sprintf(string, "temp=%5d\n", temp);//формуємо стрінг із змінної lcd_gotoxy(0,p++); //%5 - 5 знаків d - в десяткове знакове число //\n - з переходом на наступну стрічку lcd_puts(string); delay_ms(1000); temp++; // Нарощуємо змінну для виведення } }
четвер, 15 січня 2015 р.
Робота з рідиннокристалічним дисплеєм Atmega8 + LCD + CodeVision
Підписатися на:
Дописати коментарі
(
Atom
)
Немає коментарів :
Дописати коментар