четвер, 15 січня 2015 р.

Робота з рідиннокристалічним дисплеєм Atmega8 + LCD + CodeVision








#include <mega8.h>
#include <delay.h>
#include <stdio.h>
// Інціалізація підключення дисплея
#asm
   .equ __lcd_port=0x18 ; PORTB
#endasm
#include <lcd.h>
unsigned int temp = 32000;//змінна яку будемо виводити
unsigned char string[20];//масив знаків для виводу на дисплей
bit p=0;                //Для зміни рядків

void main(void)
{
 lcd_init(16);//Ініціалізуємо дисплей
 lcd_clear();// Очищаємо дисплей
 lcd_gotoxy(0,0);// Ставим курсор на 0 знак та 0 стрічку
 lcd_putsf("LCD test");//Вивод повідомлення на нульову стрічку (першу)
 lcd_gotoxy(0,1);       //Перехід курсора на першу стрічку
 lcd_putsf("CHISLO...");//Вивод інформаційного повідомлення на першу стрічку(другу)
 lcd_gotoxy(10,1);       // Вивід символів...
 lcd_putchar('A');
 lcd_gotoxy(12,1);
 lcd_putchar(0x41);
 delay_ms(3000);        //Висить заставка
 lcd_clear();          // Очищаємо дисплей
      
while (1)
      {  
    sprintf(string, "temp=%5d\n", temp);//формуємо стрінг із змінної
    lcd_gotoxy(0,p++);                  //%5 - 5 знаків d - в десяткове знакове число
                                         //\n - з переходом на наступну стрічку
    lcd_puts(string);                  
    delay_ms(1000);
     temp++;                             //  Нарощуємо змінну для виведення
      }
}



Немає коментарів :

Дописати коментар